Бела Хадід оцінила талант дизайнера зі Львова

Кашкети від українського дизайнера Руслана Багінського настільки сподобалися супер-моделі Белі Хадід, що вона поповнила ними власну колекцію головних уборів.

Вистачило лише півтора року від часу заснування власного бренду львів’янина, щоб на своєму Інстаграмі з мільйонами підписників Бела опублікувала фото з виробом Руслана.


Руслан зізнається, що професійної дизайнерської освіти у нього немає – втім, як показує досвід сучасних зірок моди, сьогодні це і не обов’язкова умова для успіху. Всі знання Багінський набув під час стажування в одному з найстаріших ательє рідного Львова – практика для нього виявилася значно ефективнішою за теорію. «Важливим джерелом натхнення для мене стали спільні роботи Олександра Маккуїна і Філіпа Трейсі, – розповідає Руслан. – Я довгий час був стилістом, часто використовував у зйомках головні убори – тоді й  зрозумів, що це не просто аксесуар, а важлива складова образу ».

Як це тепер часто трапляється успіх молодого бренду Ruslan Baginskiy залежав багато в чому від знаймоств зі селебріті та публикацій на їхніх Instagram-акаунтах. Спочатку Руслан познайомився Леною Перміновою — російською моделлю, котра стала постійною клієнткою бренду, підтяглися і Анна Делло Руссо, і блогер Еймі Сонг – Руслан розповідає, що відразу ж після того, як та з’явилася в капелюсі його авторства на показі Chanel, з ним зв’язалися менеджери іншої інтернет-суперзірки Кьяри Феррані і співачки Рити Ори.

Але найбільшим успіхом поки що є публікація Бели Хадід фото та відео в своєму Instagram з 13 мільйонами передплатників кашкеті Ruslan Baginskiy. Це ще один доказ того, наскільки важливі правильні знайомства і зв’язки. Наприклад,, Руслан давно дружить зі стилістом Вадимом Галагановим – на нещодавню зйомку з Белою для одного глянцю той запросив кілька варіантів головних уборів Ruslan Baginskiy.

Після зйомки шкіряний кашкет так сподобався супер-моделі, що вона вирішила придбати її. Втім, на вироби дизайнера вже можна придбати в магазинах по цілому сівті.. Серед місць продажів – 29 Lowndes в Лондоні, Maison Numen в Майамі, київський ЦУМ, а скоро до них додадуться український мультибренд Helen Marlen і Harvey Nichols в Досі.