Дизайнер стартапу Kwambio вивів на Kickstarter проект унікального рюкзака

Головний дизайнер українського стартапу Kwambio Іван Журба вийшов на Kickstarter з власним проектом The ONE backpack. Це шкіряний рюкзак зі змінними «кришками», який кожен день може міняти зовнішній вигляд до невпізнання завдяки знімним зовнішнім панелям. Рюкзак примітний не тільки своїм зовнішнім виглядом, але і функціональністю: він водонепроникний і ударостійкий. В рамках кампанії Іван планує зібрати $ 30 000, а між тим прототип The ONE backpack потрапив в музей сумок Tassenmuseum Hendrikje в Амстердамі – один з 10 кращих музеїв моди в світі.

 

ain.ua
Проект має на меті, за словами Івана – надати можливість кожному проявити свою індивідуальність. «Один з головних сучасних трендів – персоналізація – став основою філософії бренду The ONE. Ми прагнемо поділитися з людьми можливістю проявити свою індивідуальність, підкреслити свій власний стиль і зробити повсякденний образ досконалим і гармонійним », – пояснив він.

Для зміни виду рюкзака потрібно вибрати кришку-накладку, яка відповідає уподобанням і пристебнути її, використовуючи дві металеві блискавки, розміщені по обидва боки рюкзака.

 

ain.ua
The ONE backpack виготовляється з італійської шкіри. Усередині розміщена надійна кишеня для ноутбука і телефону. Дизайн рюкзака спроектований таким чином, щоб забезпечити максимальну цілісність його вмісту, в тому числі, убезпечити його від крадіжок: основна блискавка розташована з внутрішньої сторони, яка прилягає до спини. За допомогою двох металевих блискавок з обох сторін, можна прикріпити змінну панель корпусу.

 

ain.ua
Корпусні панель рюкзака виготовлені з чорного глянсового полістиролу. Корпус є водостійким і ударостійким, що дозволяє зберігати вміст в безпеці незалежно від погодних умов і роду діяльності.

Шиють рюкзаки в Україні та залучені кошти команда планує витратити на закупівлю мінімальних виробничих потужностей на батьківщині. «На даному етапі в Україні ми отримали дуже конкурентну ціну на виробництво одиниці продукції в порівнянні з Китаєм. Відповідно тут нам буде вигідніше і зручніше проводити контроль якості при масовому виробництві, тим більше що виготовляти нашу продукцію ми плануємо з якісних матеріалів з Італії, коли в Китаї вони є дефіцитними », – пояснив Іван.

«Суть в тому, що The ONE backpack дає доступ до свого роду постійно поновлюваного «каталогу» варіації дизайну, забарвлення, текстури і матеріалів знімних панелей. Крім того, ми співпрацюємо з відомими дизайнерами у всьому світу, які розробляють концепт нових панелей The ONE backpack. Таким чином, The ONE backpack – справжній арт-об’єкт, представлений у вигляді рюкзака. Ми бачимо в цьому майбутнє, тому що кожна людина унікальна, сприймає світ по-різному і повинна мати можливість проявити себе. А один з найбільш релевантних способів реалізації цього – індивідуалізований дизайн », – пояснив Іван.

 

ain.ua
Бренд ONE створили українці Іван Журба і Марія Вергезова в 2015 році в Нью-Йорку. Обоє вивчали в Україні архітектуру і дизайн. На створення першого прототипу пішло більше року. «Ми випробували величезну кількість матеріалів і варіацій методів кріплення знімної панелі до рюкзака. Розбили більше 40 прототипів корпусу, щоб упевнитися, що він дійсно досить стійкий до зовнішніх впливів і буде зносостійким », – поділилася Вергезова.

В рамках кампанії рюкзак буде доступний для попереднього замовлення за ціною $ 110.

(via)