Ентузіасти запустили некомерційний фотосток української фотографії

Ентузіасти запустили некомерційний фотосток української фотографії

В уанеті запустився перший фотосток суто українських фотографій “Українська мить”. Проект некомерційний, принаймні поки, і, за словами його творців, має на меті показати Україну та її таланти світу. Платформа запущена в бета-версії, і на сьогодні весь наявний контент доступний для завантажування безкоштовно, після реєстрації в мережі. Також фотографи можуть самостійно завантажувати свої фотографії на сайт, щоб заявити про себе.
Авторами проекту є Юрій Баланюк, Данило Цьвок, Юлія Мартин. “Ми сформували консолідовану платформу, де є стокова художня та архівна фотографія, але українська! Унікальність полягає в тому, що у нас є прив’язка до часу та опису фотографії: коли вона була зроблена і за яких обставин”, – пояснили в команді проекту.

Мета платформи – просувати ідеї національної ідентичності українського народу, а заодно допомогти українським фотографам заявити про себе. “Ми точно знаємо, що в Україні є люди, які вміють оперувати інструментами сучасного світу – зокрема цифровим фото – настільки круто, що здатні вразити весь світ. Пам’ятаєте, як фото з Майдану фотокора Владислава Мусієнка підкорило один з найпрестижніших у світі конкурсів репортажної фотографії World Press Photo 2015?”- заявив СЕО проекту Юрій Баланюк.
На сьогодні на майданчику є близько 2000 зображень, які надали українські художники і фотографи. Поки зображення можна завантажити безкоштовно, але тільки в некомерційних цілях. В майбутньому фотографам планують дати можливість заробляти, а бізнесу – купувати і використовувати український контент. При цьому більшу частину прибутку обіцяють перераховувати авторам контенту. “Ми хочемо зробити найбільшу базу українського візуального контенту, тому хочемо стимулювати її наповнення максимально можливим розміром винагороди для користувачів, які будуть заливати контент”, – кажуть в проекті “Українська мить”.

Втім за словами Баланюка, платформа була вигадана насамперед як соціальний, а вже потім комерційний проект. Монетизувати його будуть тільки в тому випадку, якщо платформа приверне як мінімум мільйон користувачів. До цього питання більш ґрунтовно планують повернутися восени. Попередньо розглядають модель за передплатою за користування візуальним контентом сайту (місячна підписка, купівля пакетів завантажень і т.п.), а для ексклюзивного контенту, ймовірно, запустять аукціонну модель.

А поки “Українська мить” існує за рахунок засновників: в проект вже вклали 250 000 грн. Цільова аудиторія – люди, яким цікава Україна, її історія, природа, культура, люди. Це не тільки самі українці, а й користувачі з-за кордону.