У Львові презентували туристичний промо-ролик міста

У Львові презентували туристичний промо-ролик міста

Фільм став результатом роботи кінорежисера Тараса Химича та відділу промоції на основі напрацювань хакатона “Бренд Львова”.

Новий офіційний промо-ролик міста презентували сьогодні у Львові. Як повідомили в прес-службі Львівської міської ради, познайомитися з відеороликом жителі Львова, Києва, Одеси і Харкова зможуть з 1-го по 11 грудня в кінотеатрах мережі “Планета кіно”.

“Хотілося показати Львів через людей, які його наповнюють. Їх емоції, відчуття. Моє місто заслуговує хорошу роботу, яку приємно дивитися як на екрані мобільного телефону, так і на широкому екрані”, – зазначив кінорежисер Тарас Химич.

Основою ролика стала спільна історія, яка включає в себе 4 сюжетні лінії. Сюжетні лінії плавно перетікають одна в одну і об’єднані єдиним меседжем “Твій Львів”. Дві з них – про представників активної частини львів’ян, дві – про гостей міста.

У першій частині Львів представлений через призму сприйняття звичайного жителя. Людини, для якої рідне місто – в першу чергу простір, в якому приємно жити. Друга історія – про гостя-інвестора, який прибувши в аеропорт імені Данила Галицького, бачить інший Львів. Він надихається тими можливостями, які дає йому місто.

Нова сучасна інфраструктура та архітектура об’єднує другу і третю історію, де головним героєм стає програміст. У цій частині сюжету, за задумом, місто Львів для його жителя є не тільки місцем для життя, але і власною справою кожного з тих, хто тут живе.

Цікаво, що роль програміста, зіграв єдиний непрофесійний актор. “Це був цікавий досвід. Ніколи б не подумав, що зі мною таке трапиться”, – прокоментував Костянтин Лещенко, програміст і виконавець ролі працівника ІТ-сфери.

Завершує загальну сюжетну лінію четверта історія про пару туристів, молодих закоханих, для яких Львів є не тільки архітектурною композицією, а живим містом з безліччю івентів, незалежно від пори року.